Critical Friend
Om het leerdoel "aan het eind van periode 2 ben ik in staat om individueel een presentatie te maken" SMART te maken heeft Babette mij critische vragen gesteld over mijn leerdoel. Mijn leerdoel is nog niet correct SMART geformuleerd. Het leerdoel moet meetbaar worden, dit kan door feedback te vragen aan de docent van de middelbare school en feedback vragen aan mijn presentatiepartner. Het leerdoel is acceptabel, omdat het leerdoel haalbaar is voor mezelf. Het leerdoel is Realistisch omdat het niet te hogen eisen zijn voor de tijd die er voor staat.
Het accent van mijn leerdoel ligt op het product en op de persoonlijke ontwikkeling. Door dit leerdoel te behalen kan ik met een rustgevend gevoel de presentatie geven omdat ik me geen zorgen hoef te maken over de presentatie zelf en me kan focussen op het presenteren. Ik ga aan dit leerdoel werken tijdens workshops van orientatie op beroep en door studiegenoten om goede tips te vragen.
Mijn nieuwe leerdoel is:
Aan het eind van periode twee ben ik in staat om individueel een presentatie te maken in PowerPoint waarbij ik veel gebruik maak van beeld, ik vraag hierbij feedback aan de docent van de middelbare school en aan mijn presentatiepartner.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten